lunes, 7 de marzo de 2011

El segon premi del blog


La Marta m'ha donat un premi i, a més de la satisfacció que això suposa, m'ha permés descobrir el seu blog, Passions, que ja he afegit a la meva llista.

Al rebre el premi he de dir unes quantes cosetes de mi:
Nom: Marta
Color: Blau, intento que m'agradin els altres però, sobretot amb la roba, sempre acabo escollint aquest color. 
Època de l'any: Primavera, sense cap mena de dubte. La tardor també m'agradarà el dia que em jubili però ara vol dir tot un any de feina fins les vacances i això em provoca una mica de mal rotllo.
Frase o paraula: Si plores perquè el sol se'n va, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles, del R. Tagore.

I ara hauria de donar el premi a 5 blogs però se'm fa impossible escollir perquè tots m'agraden i tots tenen el seu mèrit així que, si us plau, considereu-lo vostre totes aquelles que passeu algun dia per aquí!

Una abraçada ben gran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario